AGM ERP - Esir
AGM-ERP Esir predstavlja novo rešenje POS Sistema koje je u potpunosti prilagođeno zakonu Ministarstva Finansija Republike Srbije. Ovo rešenje predstavlja integrisani modul ERP sistema, ali može biti funkcionalan i u integraciji sa drugim softverskim rešenjima preko modula za povezivanje. Modul je podeljen u nekoliko celina.
1 – Definisanje – pregled osnovnih podataka (Šifanici, konekcije, potrošačke kartice ...) Svi podaci preuzimaju se sa glavne baze ERP sistema.
2 – Maloprodaja – segment u kome je podržana kompletna operativa i dokumentacija koja prati rad u maloprodajnom objektu. Zaduženja, povrati, automatske nivelacije, dnevni prometi, kep knjiga, stanje maloprodaje kao i pregled stanja u svim prodavnicama komitenta, porudžbine, popisi.
3 - PC Kasa (Esir modul)– Izdavanje svih fiskalnih dokumenata (promet, refundacija, predračuni, avansi, test mod, kao i sve kopije ovih dokumenata). Rađen je u dva segmenta. Prvi se odnosi na izdavanje avansa, predračuna i trening dokumenata, dok se drugi segment bavi samo izdavanjem računa. Razlog ove organizacije je u povećanju efikasnosti i brzine izdavanja računa. U toku izdavanja dokumenata podržani su modeli pretrage po šifri, barkodu, delu naziva i opcionoj šifri. Omogućeni su razni modeli plaćanja (gotovina, ček, kartica, virman, internet, ostalo). Takođe je moguće automatizovano formirati račun prometa na osnovu već izdatih predračuna, avansa ... Podržani su i računi koji su oslobodjeni PDV-a , kao i računi za strana lica koja će eventualno tražiti povrat PDV-a. U okviru ovog segmenta postoji i mod automatskog izdavanja računa koji su POS-u prosleđeni preko sprežnog modula. U novom modelu fiskalizacije dnevni izveštaj nije obavezan , ali modul podržava izradu dnevnog izveštaja i repliku istog prema finansijskom knjigovodstvu ERP-a. Olakšano je izdavanje dokumenta refundacije kroz pretrage vec izdatih računa na osnovu QR koda na izdatom dokumentu. Podržani su svi modeli veličine stampe (58mm, 80mm, A4). Svi dokumenti mogu da se proslede i u elektronskoj formi (E-mail). Podržana je štampa i nefiskalnih računa u formi gotovinskih računa i nefiskalnih predračuna.
4 – Servis i reklamacije – Segment koji se bavi praćenjem proizvoda koji su došli na reklamaciju ili servis (vezano za promet tehničke robe), kao i štampa knjige reklamacija.
Modul je radjen u Windows operativnom sistemu. Potrebani uređaji za funkcionisanje :
PC računar sa Windows operativnim sistemom, termalni printer koji podržava štampanje grafičkog QR koda. Za punu operativnu funkcionalnost preporuka je da se nabavi 2D bar čitač, i sertifikovan LPFR (lokalni procesor fiskalnih računa), koji je po zakonu Ministarstava Finansija obavezan element.